Udělám pro vás perfektní webové stránky za rozumnou cenu

Vyžadujete moderní  vzhled a funkce?

Potřebujete spolehlivý hosting a doménu?

Má mít web responzivní design?

Mají být stránky SEO optimalizované?

To vše můžete mít!

Za cenu od 5000,-Kč

SEO optimalizace, tedy Search Engine Optimization... Co to je? Proč to zní tak složitě?

Je to optimalizace stránek pro webové vyhledávání. Seznam, Google nebo Bing zná jistě každý.

Vypadá to komplikovaně, ale celá “věda” spočívá v tom, jak dostat vaše stránky na co nejlepší pozice ve vyhledávání. Existuje mnoho narychlo upečených stránek, kde se jen vloží pár řádků textu, přidá jedna dvě fotky a hotovo. Majitel čeká na zázrak v podobě přívalu zakázek a ejhle, ten nikde. Snižovat náklady je dobrá věc, ale šetřit na SEO se nevyplácí.

Způsobů jak webové stránky optimalizovat je mnoho. Proto vám ukážu, co všechno můžu udělat, tak aby Váš web rostl a zákazníků přibývalo… protože o to jde v podnikání v první řadě. Jsou věci které lze udělat přímo na vašem webu a jsou věci které ovlivňují webové stránky zvenčí. Jak to všechno funguje a jak se to dá vylepšit, si jednoduše popíšeme dále.

Nestačí mít jenom “nějaké” stránky. Takových jsou spousty. Váš web by měl být lepší, měl by mít kvalitní SEO a tedy být lépe optimalizovaný pro vyhledávače!

SEO

Optimalizace kterou můžu udělat na Vašich stránkách ihned, tzv. OnPage optimalizace

Kvalitní obsah stránek

Kvalitní a originální obsah stránek, je to první a nejdůležitější, co ovlivní hodnocení stránky. Web který má pár řádků textu, nic neříkající a fádní obsah, takový si žádnou oblibu nezíská. Takový web nic nevydělá a brzy sám zanikne.

Nabídněte návštěvníkům to, co hledají, o čem se mluví a úspěch se dostaví! Aktualizujte pravidelně obsah, tak aby si návštěvníci Vaše stránky oblíbili a opakovaně se vraceli. Spokojený návštěvník, to je oč tu běží. Obsah je král, to je bez debaty.

 

Forma sdělení

Forma sdělení je závislá na tom, pro jakou cílovou skupinu návštěvníků má být web zaměřen a jak má navenek působit. Číst web který bude mít texty formulované stejně, jako úřední dopis z finančního úřadu, to jistě nezaujme. Copywriting, neboli psaní textů, je stále ještě dost opomíjená věc. Nabídněte vašim návštěvníkům poutavé a čtivé texty. Určitě to ocení.

 

Rychlost načítání webu

Ačkoliv je dnes rychlost internetového připojení na hony vzdálená vytáčenému připojení z doby internetového pravěku, je důležité optimalizovat velikost stránek tak, aby se stránky načítaly rychle i na mobilních zařízeních. Nikdo nechce čekat než se stránka načte, jenom kvůli tomu, že programátor neřešil kvalitu kódu, velikost obrázků atp..

 

Web title = Titulek stránek

Výstižné názvy stránek jsou to, co při vyhledávání zaujme návštěvníka jako první. Do titulku stránky patří slogan, věta která upoutá. Nic neříkající titulky, typu Home, Úvodní stránka… těch je všude plno. Zaujměte návštěvníka srozumitelnou, zajímavou větou která ho upoutá. Dejte vědět vyhledávačům, co na konkrétní stránce najdou za obsah.

 

Keywords = Klíčová slova v obsahu

V textu je vhodné obměňovat různé varianty klíčových slov, používat synonyma. Vyhledávače si se skloňováním poradí bez potíží. Vždy ale pište texty pro lidi, ať to má hlavu a patu. Pokud si text oblíbí návštěvník, bude ho mít rád i vyhledávač.

 

Long Tail = Klíčová slova s menší hledaností

Tato klíčová slova nejsou sice tolik hledaná ale za to jsou mnohem méně konkurenční a můžete na ně přilákat mnohem víc návštěvníků než na ta hlavní klíčová slova. Například klíčové slovo “bazény” bude mít mnohem větší hledanost ale také mnohem větší konkurenci než long tail “dětské nafukovací bazény”. Na konkrétní frázi sice přijde méně návštěv než na obecné slovo ale za to budou mnohem více relevantní a je u nich násobně větší šance, že návštěvník udělá poptávku, objednávku.

 

Web description = Popisky stránek

Relevantní popisky stránek jsou druhá věc která se návštěvníkovi zobrazí ve vyhledávání. Do popisku pište, co zákazníkovi nabídnete když na Vaší stránku vstoupí. Zaujměte.

 

HTTPS = zabezpečené spojení

Ten kdo má web se zabezpečeným protokolem HTTPS, ten má konkurenční náskok při vyhledávání. Vyhledávač Google i Seznam tyto weby zvýhodňují a posouvají je o kousek výš v pozicích vyhledávání než nezabezpečené weby bez SSL protokolu.

Tagy H1 – H6 = Nadpisy titulků

Logicky strukturovaný web, je dalším krokem k bezvadné optimalizaci webu. V textu stránek je nezbytné logicky strukturovat nadpisy a odlišit co je více a co méně důležité.

Titulek H1 dává na vědomí buď název stránky nebo nejdůležitější sdělení.

Titulek H2 označuje hlavní nadpisy na stránce.

Titulek H3 ukazuje podnadpisy. H4, H5, H6 a tak dále a dále, podle důležitosti.

 

Bold, Strong, Italic a jiné zvýraznění

Používat tato jednoduchá zvýraznění je žádoucí. Návštěvník tak rychle vidí co je důležité, co je citace, co je odkaz. Mít jednolitý šedý text, je namáhavější pro čtení než takto zvýrazněný text.

 

Meta tagy ALT, TITLE

Určitě je vhodné mít alternativně označené i obrázky a odkazy. Je to taková ta bublina, co se ukáže když zastavíte myší nad obrázkem nebo nad odkazem. Krom toho vyhledávač snadno pozná, co je na obrázku.

 

Error 404 = Chybová stránka

Určitě se vyplatí mít udělanou přívětivou chybovou stránku. Překlep při zadávání adresy webu se může stát každému. Pokud se toto stane, je dobré se návštěvníkovi omluvit za komplikaci a nabídnout mu řešení. Odkaz na hlavní stránku, odkaz na mapu stránek, políčko pro vyhledávání na stránce. Máte tak mnohem větší šanci, že návštěvník neuteče, zůstane na webu a nakonec najde co hledal. V lepším případě nakoupí nebo objedná.

 

Redirect 301 = Přesměrování chyb

Přesměrování pomocí kódu 301 je nesmírně důležité při změně adresy jednotlivých stránek. Pokud se rozhodnete, že se stránka musí přejmenovat, tak je nezbytně nutné nastavit přesměrování! Vaši zákazníci můžou mít původní název uložený v oblíbených položkách. Na tuto adresu můžou vést zpětné odkazy. Pokud stránku nepřesměrujete, přicházíte o návštěvnost a lidé se budou ocitat na chybové stránce. To jistě nikdo nechce.

 

Rich Snippets = Strukturované úryvky

Jediná možnost jak zvýraznit svoje stránky na Googlu zdarma! Ve výsledcích vyhledávání se takto označený odkaz bude zobrazovat graficky odlišně a výrazněji. Můžete například ukázat počet hvězdiček hodnocení, adresu pro lokální hledání nebo telefon pro okamžitou možnost volání.

 

Open Graph = Značky pro sociální sítě

Tyto popisky říkají o stránce důležité informace a využívá je zejména Facebook pro sdílení. Pokud jste se setkali s tím, že Vaše stránka nejde sdílet se správným popiskem nebo obrázkem, tak je velmi pravděpodobné, že nemáte správně nastavené OG značky.

 

URL adresa

V ideálním případě by měla být adresa webu krátká, výstižná, srozumitelná, s klíčovým slovem a snadno zapamatovatelná. Ne že by to mělo vliv na pozice ale stránka která se špatně vyslovuje nebo špatně pamatuje, taková si moc oblibu nezíská.

 

Sitemap

Neboli mapa stránek. Do adresáře s webem je velmi důležití, umístit soubor sitemap.xml. Jednak slouží návštěvníkovi v orientaci na rozvětvených webech a hlavně z něj vyhledávač čerpá informace o struktuře webu, odkazech vedoucích ven, o obrázcích.

Optimalizace kterou můžu udělat pro váš web zvenčí, tzv. OffPage optimalizace

Index URL = Zaregistrování stránek ve vyhledávačích

Dejte na vědomí fulltextovým vyhledávačům, že máte webové stránky a pošlete jejich URL do indexu. Vyhledávač potom ví  “hle, tu je nový web” a stránky navštíví. Po načtení kódu stránky, vyhodnotí kvalitu webu a stránky začne zobrazovat ve výsledcích vyhledávání. Pokud nový web není v indexu, může trvat déle, než se vůbec začne v hledání zobrazovat. Nepřicházejte zbytečně o návštěvnost z vyhledávání!

 

Linkbuilding = Zpětné odkazy vedoucí na Vaše stránky

Budujte síť kvalitních a relevantních zpětných odkazů. Šiřte obsah na sociálních sítích, na blogu a všude tam, kde to může návštěvníka zaujmout.

 

Sociální sítě a katalogy firem

V podstatě se jedná o typ zpětného odkazu. Buďte vidět na sociálních sítích. Registrovat se můžete například v katalogu firem od Seznamu, vytvořit si vlastní profil v Google My Business nebo na portálu Na Volné Noze. Registrujete se tam, kde to má pro návštěvníka význam.

PPC = Reklama na kliknutí

Pay per click, to je reklama za kterou platíte až v okamžiku, kdy jí návštěvník využije. Neplaťte zbytečně za něco, co skončí v koši stejně jako reklamní leták ve vaší poštovní schránce. S PPC reklamou si velmi přesně nastavíte cílovou skupinu zákazníků, kteří jsou pro vás důležití a zobrazíte reklamu jen jim. Platíte až v okamžiku, když zákazníka reklama zaujme a kliknutím na reklamu přejde na váš web. PPC reklamu nabízí vyhledávače Google i Seznam, sociální sítě jako Facebook nebo profesionální LinkedIn.

 

Bannerová reklama v obsahové síti

Upoutání pomocí webových bannerů má pořád svoje místo ve světě reklamy. Obrázek vždy řekne více, než psaný text. U tohoto typu reklamy se platí za počet zobrazení. Pro zvýšení návštěvnosti lze využít reklamní síť partnerů Google, partnerů Seznam nebo reklamní systém Etarget.

 

Měření výkonu reklamy

Pokud berete optimalizaci webu vážně, tak je potřeba měřit výkon reklamy, chování návštěvníků. Do vašich stránek vložím měřící kód do služby Google Tag Manager a výsledky budeme sledovat v Google Analytics.

Už víte co všechno je SEO? Chcete aby vaše stránky uměly víc? Napište nebo rovnou zavolejte +420 608 822 951… rád vám vše vysvětlím.

 

www.webstrankylevne.cz © 2009 - 2018

Stránky vytvořil Pavel Bílek

SEO

Budujte síť kvalitních a relevantních zpětných odkazů. Šiřte obsah na sociálních sítích, na blogu a všude tam, kde to může návštěvníka zaujmout.

V podstatě se jedná o typ zpětného odkazu. Buďte vidět na sociálních sítích. Registrovat se můžete například v katalogu firem od Seznamu, vytvořit si vlastní profil v Google My Business nebo na portálu Na Volné Noze. Registrujete se tam, kde to má pro návštěvníka význam.

Upoutání pomocí webových bannerů má pořád svoje místo ve světě reklamy. Obrázek vždy řekne více, než psaný text. U tohoto typu reklamy se platí za počet zobrazení. Pro zvýšení návštěvnosti lze využít reklamní síť partnerů Google, partnerů Seznam nebo reklamní systém Etarget.

Už víte co všechno je SEO? Chcete aby vaše stránky uměly víc? Napište nebo rovnou zavolejte +420 608 822 951… rád vám vše vysvětlím.

SEO

SEO

SEO

SEO

Už víte co všechno je SEO? Chcete aby vaše stránky uměly víc? Napište nebo rovnou zavolejte +420 608 822 951… rád vám vše vysvětlím.

SEO

SEO